2013.7.5. Part 1. CZ Czech Borderer 2013


    [Home] [Next] [Last]

Az idei nosztalgia utazás a cseh-lengyel határvidékre vezet. Decinig a Metropolt veszem igénybe, amin simán jut saját fülke, jót lehetett aludni Ilyen korán reggel is van már némi forgalom. A korábbi 460-as Pantográfokat pár év után új motorvonatok váltották, ma már a 440-esek vannak többsége Most felé Villantottak a dízeles vonalakon is, Rumburk felé Desiro kampány van A nemzetköziség még fokozható, két lengyel mozdony is várakozik itt, ők az AWT vonatait cibálják Decin nyugati pályaudvarán korábban sem volt nagy személyforgalom, ma viszont teljesen a teherszállítás, ott is leginkább a magánvasutak az urak 2 további magán Kandúr
Decin Decin Decin Decin Decin Decin
A helyi fűtőház tobzódik a vezérlőkocsikban, ma már több a vezérlő, mint a vezérelni képes mozdony. Persze dolgoznak a helyzet visszafordításán, de addig is maradnak tartalék vezérlők A fűtőház mögötti fordítókorongnál tárolják a tartalék gépeket. A Búvároknak nincs fix fordájuk, csak vész esetén vetik be őket, nem csoda, hogy négyet belőlük Lengyelországba adnak bérbe, így jövőre már Litvániában is láthatjuk őket. Csakúgy, mint a 810-eseket, akik Decinből már alig 1-1 vonattal indulnak meg. A Kandúr szintén maximum kisegítőként működik közre. Az ET22-esek közben begördületek a depó elejére. Mellette a mi vonatunk szervizkocsijai, illetve a környéken minket segítő 742.059 Idén már jönnek ki a modernizált felsővezetékvizsgálók is, ugyan az MVTV2-047 még eredeti kivitel, de már az új egyenszíneket viseli Az IDS mozdonypárosa a decini várkastély előtt pózol Annyira belejöttek a Desirózásba, hogy még a Vogtlandbahn is bedobott pár darabot, közülük a hátsó a Vogtlandot népszerűsíti
Decin Decin Decin Decin Decin Decin
Amint beérnek, indul a gyorsvonat Liberec felé Utána jön egy tehervonat Németország felé Az EN utáni első EC Végre mi is elindulunk. Decin északi vasúti hídját normál esetben csak tehervonatok veszik igénybe, most mi is azon át megyünk majd A Prostredni Zleb nevű állomáson fogunk vissza és kelünk át az Elba túlpartjára Itt már a keleti parton vagyunk, és éppen Decin Keleti pályaudvarára érkezünk. A 742.236 éppen 2 autószállító kocsival tolat, szabad jelzésre vár
Decin Decin Decin Decin Decin Decin
Két további autószállító vonat, élükön Skoda 80E típusú mozdonyokkal, igaz a baloldali német, a jobb oldali cseh felségjelet visel Decin vychod két különálló állomásépülete közül ezt már igen ritkán látjuk a vonatból, a személyforgalom az út túloldalán lévő pont ugyanilyennél zajlik Decin vychod torony Érkezünk vissza a főpályaudvarra. Itt leadjuk az eddig segítő 742-est és felvennénk a Berlin felől érkező EN-el érkező utasokat. Vagyis csak vennénk, mivel az árvíz miatt 2 órát késik, így azok szegények jöhetnek majd utánunk A következő Párduc a 2-es Jedlován pár éve még őskori 831-essel jártam
Decin Decin Decin Decin Decin Jedlová

    [Home] [Next] [Last]