2013.12.28-29. PL Wroclaw-Przemysl-Olsztyn-Szczecin


[First] [Prev] [Home]    

Őt Varsó felé ez a KM személyvonat követi. Bár mindenhol megáll, valami furcsa módon mégsem hosszabb a menetideje, mint annak A csatolt szerelvény így vasárnap hajnalban erős túlzásnak tűnik Én a következő, Mazury nevű TLK-van indulok Olsztynba. A vonat kong az ürességtől, Olsztynekben nem száll le senki, felszálló is csak kettő van Olsztyn nyugati megállóhelyig utazok, innen gyalog jutok el a főpályaudvarra, közbeiktatva egy újabb városnézést A főpályaudvar nem túl szép, de eléggé praktikus, hogy egybeépült a buszpályaudvarral Én a Rybak TLK-val indulok tovább Szczecin felé. Ez már igazán tömött vonat, itt a végére rá is csatolnak két lefokozott másodosztályú kocsit, hogy csökkentség a zsúfoltságot (ami annak ellenére megvan, hogy kötelező a helyjegy...)
Dzialdowo Dzialdowo Olsztynek Olsztyn Olsztyn Olsztyn
Gdanskban szinte kiürül a vonat, így végre nyugodtan lehet fotózni. A Malborkba tartó EN57-es Sopotnál jön szembe A helyi közlekedési társaság jópár ilyen, 4 kocsissá bővített EN71-essel rendelkezik Színtervből errefelé is van sokféle Egy másik EN71-es Gdyniaban Gdyniában gépet cserélünk, így lenne sok idő sétálni (mivel korábban érkezünk, 10 helyett 18 perc), amit sajnos akadályoz az eső Modernizált EN57-es is akad
Sopot Sopot Sopot Gdynia Gdynia Gdynia
Szczecinig már nyugis az út, lehet terpeszkedni az ülésekben. A Rybak gyorsvonatot 12 órás útja alatt Bialystókból Szczecinig 4 különböző mozdony húzza: EP07-el indul, majd dízelre cserélnek (SU45), aztán jön egy újabb EP07, majd végül egy újabb EP07 Kicsit később még kinézek az állomásra: a berlini RE igen jól tömött, nem is csoda, nagyon jó a kapcsolat: kedvező áron, két órás menetidővel lehet onnan az olcsó Lengyelországba eljutni. Holnap nappal jutunk el ismét keletre, egészen Zamoscig
Szczecin Szczecin

[First] [Prev] [Home]