2010.10.04. Ősz Sziléziában 3. rész (át Szilézián)


[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]

Balra vezet a kétvágányú fővonal Nysa felé, jobbra az egykori mellékvonal. 1896 és 1945 között vezetett át előbb a német-kuk, majd német-csehszlovák határon. 1961 óta már csak az első 2,5 kilométer van meg az első állomásig, ahol iparvágányok vannak, de jól láthatóan már ezeket sem vasúttal szolgálják ki Az állomási víztorony Középperon, aluljáró. Hiába, Németországban ez már 100 évvel ezelőtt is alap volt Nagyon dizájnos a perontető Szép lejárat Az aluljárót nem ásták túl mélyre
Otmuchów Otmuchów Otmuchów Otmuchów Otmuchów Otmuchów
A következő állomás Paczków Bár a 235-ös vonalat nem hagytuk el, Nysa és Kamieniec Zšbkowicki között dacára a kétvágányú vonalnak, nincs személyszállítás. Innen tovább Legnica felé ismét járnak személyvonatok is, mégha ilyen minimalista formában is Dacára annak, hogy az állomás villamosított, Legnica felé dízeles a vonal. Korábban ez egy nagyobb csomópont volt, Zloty Stok felé (itt tavaly jártunk) 1997 óta nincs már forgalom Ez is egy középállomás, de a személyforgalom  csak az egyik oldalat használja, itt található a 3 peron is A helyi védőszent szobor Az állomás egykori fontosságát mutatja, hogy 2 víztornya is volt
Paczków Kamieniec Zšbkowicki Kamieniec Zšbkowicki Kamieniec Zšbkowicki Kamieniec Zšbkowicki Kamieniec Zšbkowicki
Az irányítótorony A helyi depó a Sulzerek szerelmeseinek igazi paradicsom ST43 királyság Persze azért van itt más (dolgozó) mozdonytípus is Csak sajnálni tudom a helyi vasutasokat... Látunk egy mozgásban lévő gépet is
Kamieniec Zšbkowicki Kamieniec Zšbkowicki Kamieniec Zšbkowicki Kamieniec Zšbkowicki Kamieniec Zšbkowicki Kamieniec Zšbkowicki

[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]