2012.03.16. CZ+DE+PL Litoměřice-Bad Schandau-Neustadt(Sachs)-Višňová-Szklarska Poręba


[First] [Prev] [Home]    

Gyorsan átszaladunk egy újabb hegyen, hogy odaérjünk Szklarska Poręba még amíg magasan van a nap. Itt éppen a szlovák 810.543-as vár a csatlakozásra és a turistákra, hogy átvihesse őket a cseh oldalra A vonat a GW Train Regio (ex Viamont) és a lengyel PR közös üzemeltetésében működik. Ami igen érdekes, mivel a lengyel oldalról csak a PKP IC és a KD (Koleje Dolnoœlšskie) jár ide, a PR-nek már közel-távol sincs sem embere, sem járata... Érkezik is a KD SA135-004-öse Jelenia Górából. Bár a vonal végig villamosítva van, a kevés utasnak fölösleges egy EN57-es, vagy akár egy mozdonyos vonat, ezért jár az olcsón üzemeltethető dízel motorkocsi Egymás mellett két szereplő. Mivel már a síszezon végén járunk, az IC nem járat már ide vonatot, így bőven elég a két vágány Ugyanez a napos oldalról Itt Szklarska Poręba határában döcög az elég gyengén kihasznált vonat. Itt egyébként +12 fok volt, így a hónak sok időt nem adtam volna. Kicsit feljebb még volt több hó, ott tovább kitarthat, síeltek is még rendesen a népek
Szklarska Poręba Szklarska Poręba Szklarska Poręba Szklarska Poręba Szklarska Poręba Szklarska Poręba
Ez már újra Csehország, Kořenov. A romok mellett még egy 810-es és egy mellékkocsi várja a kihasználtabb napokat. Ha lefut a (sí)szezon egyébként elég lesz egy motorkocsi, akkor ők hazatérnek majd Zólyomba Itt még van némi hó, bár hófal egy részét a hómaró építette, de még jó pár hét kell, amíg ez el fog fogyni Egy kétéltű hómaró a Viamont DSP-től A mellékkocsinak neve is van: ADAM Harrachov felől érkezik egy 840-es pár, elöl a 840.007-el Hátul a 8-as jön. Februárban pár hétig nem volt még elég 840-es, akkor 854-es is járt erre, mivel az alapjármű 843-asokat kitiltották a vonalról, mert 2x is lecsúsztak a hegyről, 4 állomáson sem tudtak megállni az elázott fékeknek köszönhetően
Kořenov Kořenov Kořenov Kořenov Kořenov Kořenov
ZOS Zvolen és a romok Immár Tanvaldon, a matrica 007-esen már kicsit kopottas, pedig még alig pár hónapos csak a jármű Így hétköznap délután 4 egység megy Liberecbe, elöl 2 840-es, hátul 810+010-es A prágai gyorsvonatot ma a 854.021-es húzza Ma a 810.597-el búcsúzunk, aminek valamiért a lámpák alá ragasztották a pályaszámát, ahol nem igazán látható. Holnap egy visszafelé kör következik, de csak vonattal járva, némi műszaki hibával és buszozással
Kořenov Tanvald Tanvald Tanvald Tanvald

[First] [Prev] [Home]