2016.03.13. PL Gdansk-Bydgoszcs-Pila-Poznan-Wroclaw


[First] [Prev] [Home]    

A jobb szélen álló SU45-089 azóta már csatlakozott a leállított társaihoz, mivel májusban lejárt a fővizsgája és új nagyjavításra már nem küldték; a legállítása után pár héttel már át is kellett adni a motorját a megmaradt társának. A helyi depó egyébként a PR-hez tartozik, ezért meglepő az IC Gamája. A bal oldalon álló román eredetű SP32-es egyébként még a kevés üzemelő/üzemképes helyi mozdony egyike A dízelek mellett villanygépek felújítását is végzik itt A Szczeczin felé tartó TLK élén haladó EP08 valaha a lengyel nagysebességű flotta tagja volt. Naná, az EU07-esek 125-éhez képest ez akár 140-es is képes vontatni, ezzel ma már azért nem fér be a leggyorsabbak közé Nagy idők voltak, amikor ezek még mind üzemeltek... Sok sok leállított jármű, akár temetőnek is hívhatnánk És az utolsó személyfordás SU45-ös: a 079 Piroska ma (is) dolgozik, Chojnice felé indul éppen. 2017 tavaszáig neki még van érvényes vizsgája, bár ha hamarabb éri valamilyen nagyobb baj, akkor hamarabb áll majd le
Krzyz Krzyz Krzyz Krzyz Krzyz Krzyz
Az EN57-1005 is már évek óta ezeken a síneken álldogál Közben megérkezünk Poznanba, a varsó vonatok (mint ez is) itt irányt váltanak, a modernizált EP07-1003 csak idáig jött Wroclaw felé még jár a PR nagy távolságú személyvonattal (bár már nem Interregio), ide a legjobb, modernizált kocsikat vetik be Én is Wroclaw felé indulok, de egy IC-vel Wroclaw Glówny állomása és egyedi jármű. Bár EN57AK-ból több is akad, de AKD-ból (ahol a 'D' Alsó-Sziléziára utal) csak a 1937-es De azért nem fenékig tejfel az élet, a KD-nek maradt bőven eredeti EN57-ese is, a 1164-es például 1977-ben gyártották
Krzyz Poznan Poznan Poznan Wroclaw Wroclaw
Drezda felé modernebb motorvonat jár, a két egység így vasárnap este csurig telt. A híradások szerint azóta hétvégente már hármas egységek járnak, de nem elég így sem a kapacitás A déli tengelyen közlekedik ez az IC Przemyslbe, közvetlen kocsival Lvivbe EU07A-ból éppen 3 darabot készítettek, a 3-as 2014-ben lett kész. Ez a változat mér 160 km/h-t bír Kudowa Zdrój felől érkezett ez a SA134-es Egy korábbi modernizálási program eredménye a 2010-es. a korábban EN57-1375 számon futó EZT-t 2006-ban építették át, bár a modern homlokfal mögött az eredeti elektronika dolgozik Az előbb már látott vonat egyetlen, Lvivbe tartó hálókocsit visz közvetlen kocsiként, hol vannak már azok az idők amikor 2-3 kocsi is ment arra
Wroclaw Wroclaw Wroclaw Wroclaw Wroclaw Wroclaw
Varsóból még egy EIP is befut Bár még csak 6 óra van, de már leszállt a sötétség Amint tudjuk a lengyel katolikus nemzet, még a pályaudvarra is jut egy szentség Szklarska Poreba felől érkezik a KD Impul motorvonata Közben befut az én vonatom is, az eleje a másik vágányról Zielona Gora felé megy, a végét lecsatolják, áttolják a szomszéd vágányra és innen megy majd Jelenia Góra felé. Az SU42-1003 napközben tesz egy kört Kudowa Zdrój felé, de ilyenkorra visszaér, hogy ellássa a tolatószolgálatot is A mai utolsó mozdonyunk az EP07-1068. A vonat eleje tömött, a vége már szinte üres, az út végére meg már alig 2 tucatnyi utas száll csak le. Holnap már Csehországban folytatjuk az utunkat
Wroclaw Wroclaw Wroclaw Wroclaw Wroclaw Wroclaw

[First] [Prev] [Home]