2018.09.27-28. GB Newcastle-Saltburn-Whitby-Darlington-Carlisle-Sheffield-Leeds


[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]

Bőven van idő, mivel a szolgálati menetrend 8 perc tartózkodást ír. A könyv csak 2-t, talán hogy ne is szálljanak ki az utasok egy kis levegőre? A vezérnek be kell jelentkezzen, hogy továbbindul, ezért bújkál a szekrényben Whitby előtt 2 megállóval teljesen megtelik a vonat, így ide full házzal érünk A fordulóidő elég szoros, így csak egy gyors kirohanásra van idő a városba, pedig ez is megérne hosszabb időt is. Ma napi 6 pár vonat jár ide az 1850-es években épült, műemléki védettséget élvező állomásra Visszaúton Middlesbroughba sokkal kevesebb az utas, igazából laza harmadház volt a maximum A mai végállomást, Darlingtont a Tees Valley vasútvonalon érjük el. Middlesbroughból fél óránként jönnek a vonatok, így szerencsére itt sem volt zsúfoltság. A sűrű közlekedés ellenére volt késés, így elég szoros átszállások akadtak a fővonalra : ezt a CrossCountry vonatot pl. nem értem volna el A mai utolsó járatomat a 142 086 teljesítette
Battersby Whitby Whitby Middlesbrough Darlington Darlington
Tegnap este fáradtan érkeztem a városba, reggel meg korán kelek, így teljes álmában közelítem meg az amúgy igen forgalmas állomást Saltburn felé ma is Pacerek mennek majd Én ma egy különleges útra indulok. Egy korábbi késést kompenzálandó kaptam 2 ingyen retúrjegyet a Northern hálózatán. Mivel itt nincs semmi megkötés, így én ma Darlingtonból észak felé indulok Newcastlebe, onnan nyugatra, Carlisleba, onnan vissza dél felé Leeds-Sheffield felé. Ez normál jeggyel nagyon drága út lenne, de így ingyen van London felé indul a Flying Scotsman Reggel sűrűn mennek London felé a vonatok, ez most dízel HST Ez már a napsütötte Carlisle. A kalauzok az egész úton semmilyen érdeklődést nem árultak el az ingyenjegy iránt, akármit is ráírhattam volna, nem érdekelte volna őket
Darlington Darlington Newcastle Newcastle Newcastle Carlisle
A pályaudvar szélén ez a pályás szerelvény várakozott, mindkét végén egy-egy jó öreg (már a 60. évükhöz közelednek) Tractor (Class 37) Barrow felé ez a 156-os készül Glasgowból nemcsak a közvetlen vonalon jönnek ide Intercityk, hanem Kilmarnockon át is helyi járatok Még egy nagydízel félreállítva És márs jön egy Virgin Intercity Skóciából Egy újabb Colas szerelvény, ezúttal kissé rossz fényviszonyok között jön egy észak felé tartó tehervonat
Carlisle Carlisle Carlisle Carlisle Carlisle Carlisle
Engem majd ez az Express Sprinter visz Leedsbe, a jelenleg leginkább tartalék szerepet játszó, már többször a megszüntetés határára keveredett Carlise-Settle vonalon át. Sok utas nem volt, de legalább tényleg nagyon szép út Leedsben leszállva ezt a 333-ast láttam meg először Micsoda meglepetés, mit keres itt a East Midlands HST-je. amikor az nem is szolgáltat itt? A Northern 2020-ig üzemeltett 3 darab 321.9-est. Ezeket 1991-ben gyártották pont ide és abban különböztek normál társaiktól, hogy nem volt rajtuk első osztályú szakasz. 2020 közepén elkerültek a Greater Anglia állományába, ahol várhatóan már csak átmeneti szerepet játszanak kivonásukig Közben kiderül, hogy a 43061 csak kisegítő szerepben van az LNER-nél, mivel ott átmeneti vontatóerő hiány lépett fel Sheffieldbe ezzel a 142-essel érkezek meg. Így délután már sok az utas, kellene már valami nagyobb járgány, meg újabb is
Carlisle Leeds Leeds Leeds Leeds Sheffield

[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]